Avatar billede dalli1234 Praktikant
06. december 2012 - 14:07 Der er 5 kommentarer

Video i Photoshop C 6

Jeg kan ikke åbne videofiler (mpeg4- osv.) i Photoshop.
Gør som man skal, men får meddelelse om at det er forkert dukomenttype, eller hvis jeg trækker fra Bridge, (flere filer) så skriver den at man skal markere mindst 2 filer ???? Jeg marker flere !
Hvorfor vil den ikke funke for mig ? - Bruger win 7 , - Adobe master collection C6
HJÆLP
Avatar billede jokkejensen Novice
06. december 2012 - 14:10 #1
prøv premier i stedet.
Avatar billede prodic Mester
06. december 2012 - 14:22 #2
Har du tjekket at PS CS6 er kompatibel med dine filformater og codecs?
Hvis de er understøttet så ville jeg prøve Adobe's support. De har sikkert forklaringen.
Avatar billede dalli1234 Praktikant
06. december 2012 - 18:03 #4
Kunne jeg godt, men er mere besværlig, og når nu Adobe praler med at man kan bruge PhotoShop så...
Avatar billede prodic Mester
06. december 2012 - 23:11 #5
Photoshop kan såmænd godt, hvis du fodrer den med det rigtige filformat og codec.
Alternativt har du Media Encoder, som du kan omdanne mpeg4-filen til noget spisbart for Photoshop.