Avatar billede gufas7 Nybegynder
10. december 2012 - 17:10 Der er 2 kommentarer

Kan ikke forbinde min PC til TV med HDMI

Hej Eksperter!

Jeg har et NVIDIA GTX 570 grafikkort og et Philips LCD-TV 42PFL7404H Full HD 1080p digital-TV med Pixel Precise HD, og når jeg prøver at forbinde dem med et HDMI stik kan det ikke registreres på PC'en og der sker heller ikke noget ved TV'et.

Billede 1
Billede 2

Jeg havde en bærbar som et brudt sammen her for et par dage siden, og der kunne den godt forbinde.

Har også prøvet at opdatere mit grafikkort.

Håber der er en som kan hjælpe så jeg kan se nogle film på mit TV ;)
Avatar billede Blandy Praktikant
11. december 2012 - 08:32 #1
Det hdmi stik du sætter i i dit tv, det er et hdmi indgang og ikke et hdmi udgang vel?

Virker det hdmi kabel med andre enheder f.eks dvd til fjernsyn? Har før selv modtaget et nyt, men dårligt hdmi kabel. Som jeg måtte smide ud.

Har du evt en anden bærbar eller anden pc du kan prøve at sætte til dit fjernsyn?
Avatar billede gufas7 Nybegynder
11. december 2012 - 09:10 #2
Hvis du nu havde læst hele mit indlæg kan du se jeg havde en bærbar hvor det virkede fint. Har også en ps3 hvor det virker fint så det må være noget med min computer.