Avatar billede Blandy Praktikant
11. december 2012 - 08:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort forklaret

Nogen der ved hvor man kan læse og få illusteret hvordan et grafikkort arbejder?

Det er lige så meget for at forstå hvad behov man har til spil og grafisk arbejde. Og lidt de teknikker som producenterne har implementeret i moderne grafikprocessor, til at forbedre ydeevne og billedekvalitet.
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2012 - 10:29 #1
Avatar billede Blandy Praktikant
11. december 2012 - 11:41 #2
tak treatmenice, men havde nu tænkt på noget mere dybdegående og teknisk.
Den side havde jeg allerede kigget på. Men savner en process-beskrivelse. F.eks med CUDA kernerne.
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2012 - 12:43 #3
ja så har du også set denne her

http://en.wikipedia.org/wiki/Graphics_processing_unit

det kan være der kommer en forbi med svaret

m.v.h
Avatar billede Svave Nybegynder
11. december 2012 - 22:43 #4
Her har du et svar, det er ret teknisk så er du advaret.

http://www.moderngpu.com/intro/performance.html