Avatar billede kristian_halte Nybegynder
12. december 2012 - 11:02 Der er 13 kommentarer

Svñhíst

Hej

Jeg sad med min computer, da der pludselig kom et billede op med noget halløj med jeg skulle betale 50 dollars. Jeg kunne ikke lukke programmet, så jeg genstartede. Når jeg tænder computeren tænder den som normalt, men går over i grå skærm. Starter jeg joblisten, kan jeg se, at programmet svñhíst er åbent, men jeg kan ikke lukke det. Jeg kan kort sagt ingenting.

Er i gang med eksamensopave, så håber en kan hjælpe mig
Avatar billede poko1 Ekspert
12. december 2012 - 11:15 #1
Skal vi gætte dit styresystem??
Under alle omstændigheder prøv om du kan gendanne til før problemet!Sidst kendte.
http://img24.imageshack.us/img24/8913/fejlsikret.jpg
Avatar billede kristian_halte Nybegynder
12. december 2012 - 11:18 #2
Windows 7 tror jeg... Er på min iPad nu. Hvordan gør jeg det du forslår, når jeg ik kan noget på min com?
Avatar billede kristian_halte Nybegynder
12. december 2012 - 11:21 #3
Det samme sker
Avatar billede kristian_halte Nybegynder
12. december 2012 - 11:30 #4
Kan se den også tænder for mit webcam
Avatar billede poko1 Ekspert
12. december 2012 - 11:41 #5
Prøv om du kan køre Run.
Tryk på Wintasen+R og skriv msconfig tryk ok gåtil fanebladet start og se om du kan finde den og fjerne flueben?

http://gratisupload.dk/vis_billede/688539/
Avatar billede kristian_halte Nybegynder
12. december 2012 - 11:49 #6
Det virkede!! Men går ud fra der stadig er virus?
Avatar billede poko1 Ekspert
12. december 2012 - 11:53 #7
Ja men nu kan du så eventuelt gå på nettet og lave en online scan!
http://www.f-secure.com/en/web/labs_global/removal-tools
Avatar billede poko1 Ekspert
12. december 2012 - 11:56 #8
Eller gå ind i kontrolpanel under programmer og funktioner og se om du kan fjerne herfra!
Avatar billede kristian_halte Nybegynder
12. december 2012 - 12:20 #9
Det ligger ikke under programmer, men kan se det stadig ligger under msconfig selvom jeg har kørt virusscan (avira)
Avatar billede poko1 Ekspert
12. december 2012 - 12:36 #10
navnet "Svñhíst" findes ikke på nettet!
Avatar billede kristian_halte Nybegynder
12. december 2012 - 13:20 #11
Hmm, det findes på min com.. Under msconfig kan jeg se den er placeret i: HKCU/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/run
13. december 2012 - 21:02 #12
Er du MEGET SIKKER PÅ STAVEMÅDEN med

"Svñhíst"

???
Avatar billede poko1 Ekspert
14. december 2012 - 11:54 #13
det var også derfor jeg skrev findes ikke på nettet!
hvis det derimod er svhost.exe kan det være en fejl der kan repareres i regedit eller med værktøj som kan downloades!
Eks.  http://www.helpcomp.com/help/pc/download/ff/