Avatar billede lkt Juniormester
15. december 2012 - 18:03 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke finde mit diskdrev sammen med de andre drev under computer

Mit diskdrev er "blevet væk". Når jeg sætter en disc i drevet, kan jeg høre, at den arbejder kort, men den starter ikke automatisk og kommer heller ikke frem under "denne computer".

Den har virket. Jeg slukkede computeren med en cd med billeder i drevet Da jeg tændte næste gang, kunne den ikke finde cd'en. Jeg har prøvet med forskellige cd'ere, men ingen kan læses/findes.
Avatar billede rabitjosph Novice
15. december 2012 - 18:07 #1
Start computeren op i fejlsikker tilstand for derefter at lukke ned og startet den normal op igen.

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Start-your-computer-in-safe-mode
Avatar billede poko1 Ekspert
15. december 2012 - 18:24 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
16. december 2012 - 09:43 #3
Upperfilters og lowerfilters skal sikkert slettes, og fix it som poko1 linker til burde ordne det.

Manuelt kan du tjekke det på den måde:
http://support.microsoft.com/kb/929461/da
Du ser det under "lad mig selv gøre det".
Avatar billede lkt Juniormester
17. december 2012 - 08:42 #4
Hej alle

Jeg har prøvet alle jeres gode idéer, men det hjælper ikke. Jeg fik på et tidspunkt i processen en meddelelse om, at diskdrevet ikke var tilsluttet.

Øv øv øv.
Avatar billede poko1 Ekspert
17. december 2012 - 08:55 #5
Så kunne det måske?? være på tiden du fortæller om det er en stationær eller en bærbar Pc.?
Avatar billede lkt Juniormester
17. december 2012 - 12:45 #6
Ja, selvfølgelig.

Det er en bærbar pc.
Avatar billede poko1 Ekspert
17. december 2012 - 14:58 #7
Jeg orker ikke mere! Hvis du fortalte lidt mere ville Man/Vi måske fortælle hvilken skrue du skulle fjerne for at tage den ud sætte ind igen for at se om det er forbindelsen eller kunne se nummer på drevet som vil koste under 300 kr, og er let at udskifte.
Avatar billede lkt Juniormester
19. december 2012 - 15:31 #8
Så må I meget undskylde. Jeg er jo ikke proffessionel og spørger derfor herinde.

Jeg ved ikke, hvad I har brug for at vide, men nu må jeg prøve at finde hjælp et andet sted.

Det var ikke min mening at fornærme jer.
Avatar billede poko1 Ekspert
19. december 2012 - 16:59 #9
nej du kan sagtens få hjælp herpå eksperten  men vi kan jo ikke se hvad for en computer du har??? er det en Stationær eller en Bærbar og hvad er det for et mærke vi er jo ikke synske og vi vil gerne hjælpe dig
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2012 - 23:26 #10
Nå der var så en endnu der blev jaget væk??
Hvornår lærer du at tale ordentligt til folk poko1?
Avatar billede lkt Juniormester
20. december 2012 - 08:32 #11
OK
Avatar billede 220661 Ekspert
20. december 2012 - 10:18 #12
Fandt du en løsning?
Avatar billede rabitjosph Novice
20. december 2012 - 18:35 #13
Hej ikt

Tildele point til sig selv, meget smart

Så fyr bare løs med spørgsmål / hjælp du ønsker

God jul