Avatar billede csfreak Nybegynder
16. december 2012 - 18:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Premiere CS6 import problemer

Jeg skriver dette indlæg for min kæreste, der netop er igang med sit eksamensprojekt.

Hun har lavet en outro i After Effects, som hun har renderet og derefter importeret den i Premiere.
Når hun åbner den renderede fil i eks. VLC, afspiller den fint outroen i glimrende kvalitet.

Men når hun importerer den til Premiere ryster billedet og kvaliteten er generelt forringet (også når hun eksporterer det samlede projekt)? Hun har spurgt sine vejledere, der efter sigende skulle være specialister på området, men ingen kunne finde ud af hvad det var - derfor foreslog jeg selvfølgelig at vi spurgte herinde!

Håber nogen kan hjælpe, da hendes fremtid afhænger af det;)
Avatar billede ptj_11 Forsker
17. december 2012 - 14:56 #1
Jeg kan ikke finde andre på nettet, der beskriver tilsvarende problem.
Prøv at forelægge det for Adobes support.
/ptj_11
Avatar billede milter Ekspert
17. december 2012 - 18:59 #2
Måske har det noget med "preview" indstillinger at gøre? Prøv f.eks. at se her:

http://forums.creativecow.net/thread/205/876206
Avatar billede csfreak Nybegynder
16. marts 2013 - 10:07 #3
løsning aldrig fundet..