Avatar billede ngr Praktikant
26. december 2012 - 04:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forskel på IE og FF's læsning af CSS

Kunne ikke forstå, hvorfor IE og FF viste forskellige farver i en php fil med css - indtil det gik op for mig, at jeg på et tidspunkt har brugt <!--  --> i en css fil for at ignorere en farvekode - og den ignorerede IE ikke, men FF gjorde.
Er det ikke besynderligt?
Avatar billede ngr Praktikant
26. december 2012 - 04:07 #1
det var bare til orientering
Avatar billede kjeldsted Novice
26. december 2012 - 11:21 #2
Det er nok fordi <!-- --> ikke er gyldig CSS udkommentering. Så nej. Det er faktisk ikke besynderligt at de ikke reagere ens på ugyldige koder.
Du skal bruge /* */ for at udkommentere i CSS.
Avatar billede kjeldsted Novice
26. december 2012 - 11:30 #3
Og #2 er så faktisk kun delvist korrekt opdager jeg nu.
<!-- --> kan benyttes efter følgende forskrivning: "They are permitted so that style rules appearing in an HTML source document (in the STYLE element) may be hidden from pre-HTML 3.2 user agents."
Se evt.: http://www.w3.org/TR/CSS21/syndata.html#comments