Avatar billede raptus3670 Novice
31. december 2012 - 08:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Popup boks med once pr sessions

Hej og godt nytår.

Dette er IKKE et spørgsmål om for og i mod popup vinduer/bokse på en hjemmeside !!!!!!!!!!

Jeg har nu brugt en hel del timer på Google og på Eksperten.dk for at finde en kode/script til en popup boks/besked hvor man skal kunne trykke JA og eller NEJ.. og jeg kan desværre ikke lige finde den kode/script som jeg mener at kunne bruge..

<b>Skulle gerne kunne virke som beskrevet nedenfor:</b>

Hvis men trykker på JA, så vil man komme over på en anden side på min egen hjemmeside - hvis man trykker på NEJ, så åbner forsiden normalt.

Jeg har set på flere hjemmesider bokse hvor der eks. kunne stå, ØNSKER DU AT FOLADE DENNE SIDE JA OG ELLER NEJ...

Denne boks skal genere mine besøgende så LIDT som muligt og derfor skal det være med "once per sessions" og det skal forstås således, at det er 1 gang den popper op til de sletter deres cookies og det må da også gerne være sådant, at det for mig er muligt at sætte antal timer og eller dage inden denne boks popper om på deres skærm igen, når de besøger min hjemmeside.

Koden/scriptet skal kunne implementeres på min index side som er PHP.

Hvis jeg mangler at give relevante oplysninger for at du/i kan hjælpe mig med at finde den helt kode/script, så bare spørg..
Avatar billede raptus3670 Novice
31. december 2012 - 08:45 #1
Glemte lige at skrive, at et alternativ godt kunne være følgende:

Jeg har på min hjemmeside en menu-bar med 9 muligheder for at vælge sider og det er én af disse sider i menuen som jeg gerne ville gøre særlig opmærksom på - det er nemlig en NYHED på min hjemmeside!

Jeg har prøvet, at får dette menu punkt til at blinke, hvad de andre selvfølgelig ikke skal, men det har jeg heller ikke kunne finde ud af.

Den må da også gerne kunne skifte mellem end 3-4 farver.

Jeg har prøvet med koden <blink> - </blink>, men det giver desværre ingen BLINK.

Jeg har læst på nettet, at denne kode ikke virker i Internet explorer, så det er nok derfor jeg ikke kan se nogen BLINK.

Hvis jeg på en eller anden måde kan gøre dette menu punkt meget mere synligt ende de 8 øvrige, så er denne måde den bedste at gøre det på overfor sidens besøgende..
Avatar billede raptus3670 Novice
04. januar 2013 - 05:38 #2
Da det ser ud til, at der ikke er nogen der har nogle forslag, så tillader jeg mig at LUKKE mit indlæg.

INDLÆGGET ER HERMED LUKKET!