Avatar billede idani Praktikant
02. januar 2013 - 17:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Program starter i minimeret - og kan ikke maksimeres

Hej

Jeg har et program, Easy Recipe Deluxe, når jeg starter det, så starter det op - men forbliver minimeret nede på process linjen.

Når jeg trykker Alt+F4 - så kan jeg se en lille kopi af programmet - men jeg kan ikke få det som aktivt vindue på skærmen.

Jeg køre på en Windows 7 32 bit.

PC'en har ikke på noget tidspunkt kørt med 2 skærme - så det burde heller ikke være det som er årsagen.

Det har kørt uden problemer før på maskinen.
Der ud over har jeg været inden i win.ini filen og fjerne alle oplysningerne, efter jeg havde afinstalleret programmet, genstartet maskinen og reinstalleret programmet - uden held.

Der ud over så har jeg programmet kørende på en anden maskine også Windows 7 - men 64 bit - og der fungere det fint.

Så hvad gør jeg NU??

Jeg bruger programmet på min køkken maskine - så lige nu lider familien under at den ikke får noget spændende mad ;o)

Rigtig godt nytår

Hilsen
Ida
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2013 - 20:14 #1
Hej Ida og i lige måde.
Brugte du den almindelige måde med tilføj fjern program da du afinstallerede?
Man kunne også prøve at gøre det med Revo Uninstaller Free, som renser ud i registreringen og mapper bagefter.
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Når programmet startes kommer et billede med alle programmer som du har. Vælg "Dit program" og tryk på afinstaller. 3 mulighed der vises i næste boks accepteres. Programmet afinstalleres. Du trykker på næste og registreringen tjekkes for efterladenskaber. Når resultatet kommer vælger du "vælg alt" og trykker slet og herefter på  næste. nogle gange kommer der filer op to gange og her vælges også at slette disse.
Genstart pc.
Kør herefter en tur med CCleaner før programmet installeres igen.

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...
Avatar billede idani Praktikant
18. januar 2013 - 11:43 #2
Hej Xp Professional

Beklager den meget lange respons tid.

MEN nu har jeg været din løsning igennem - og det funker bare.
Er du ikke rar at smide et svar jeg kan komme med point på

Tak for hjælpen

Ida
Avatar billede 220661 Ekspert
18. januar 2013 - 13:14 #3
super.