Avatar billede system_slayer Nybegynder
04. januar 2013 - 13:40 Der er 4 kommentarer

Apple Tv

Jeg har et problem med mit apple tv jeg ikke kan finde en løsning på, og jeg er bestemt ikke sikker på det overhovedet kan lade sig gøre.

Men jeg har på min iphone et app jeg betaler for, så jeg kan se fjernsyn på telefonen. Dette vil jeg selvfølgelig gerne ha på mit apple tv, men dem der har valgt at lave app'et (min teleudbyder) har valgt at man ikke må være på wifi samtidig med at app'et bruges.

Så jeg skal altså slukke mit wifi på telefonen for at kunne bruge app'et.
Altså skal jeg bruge en anden måde at komme på mit apple tv end wifi.. Er der nogen der har en ide, eller er det bare at opgive, til apple kommer med bluetooth til det?
Avatar billede Blandy Praktikant
04. januar 2013 - 13:43 #1
hvad er hedder app'en?
Avatar billede system_slayer Nybegynder
04. januar 2013 - 13:48 #2
Det hedder "Mobil Tv" og er lavet af telenor..
Avatar billede Blandy Praktikant
04. januar 2013 - 13:57 #3
oki kan godt se at de har valgt at gøre det 3G afhængig. Træls må jeg sige, men logisk nok lavet.

Men igen kvaliteten af det feed du får, vil være rigtig ringe hvis du smider det på din apple tv. De har med garanti neddroslet kvaliteten for at spare båndbrede, og da det kun en ment til smartphone, er opløsningen og meget lav. Så det vil blive grimt at se på et stuealter.

Og umiddelbart vil jeg ikke kunne se en nem løsning, da du ikke kan kommuniker med din appletv uden wifi tændt.
Avatar billede sinumsen Nybegynder
04. januar 2013 - 17:57 #4
Jeg må også bare skuffe dig.. Luk du bare tråden igen og sæt dig ned og vent på at Apple åbner op for at vi selv kan styre hvilke aps vi har på vores ATV og at udviklerne så laver dem så vi kan bruge de forskellige tjenester. Det er virkeligt ærgeligt at så mange fine tjenester ikke kan bruges på ATV. Fx også TV3 play hvor du kan se alle game udsendelser. Danmarks radio så du kan streame alt det du vil på din computer men uha nej... ikke til ATV. Jeg ved ikke hvem der bremser for denne udvikling.. Om det er Apple eller om det i virkeligheden også er mange af indholdsleverandørerne der ikke ønsker at vi skal kunne se indholdet på ATV da de så ikke har en hel hjemmeside med reklamer til os også.