Avatar billede SweetLioness Juniormester
05. januar 2013 - 21:29 Der er 3 kommentarer

gamle websites

Jeg mangler et tlf nr og adresse fra et website der var aktivt for mindre end ½ år siden. Det er en mand der bygger skur-/beboelsesvogne
www.smuk-vogn.dk
Men den er åbenbart ikke betalt eller nedlagt så jeg har mistet kontakten - ved nogen om man kan går et sted hen og få bl a adresse/tlf/navnm ud af websitet alligevel
Det er ret kreperligt da jeg skal bestille en vogn

Mange hilsner vibeke b
Avatar billede zips Juniormester
05. januar 2013 - 21:40 #1
https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=smuk-vogn.dk&submit=S%F8g

Domænenavn:     smuk-vogn.dk
DNS:     smuk-vogn.dk
Status:     Deaktiveret
Oprettet:     05. oktober 2011
Registrant:
Bruger-id:     U3083-DK
Navn:     Udsigten
Adresse:     Strandgårdsvej 16
    Veddinge Bakker
Postnr. & By:     4550 Asnæs
Land:     Danmark
Telefonnummer:     +45 5021530
Avatar billede Holger66 Nybegynder
20. januar 2013 - 21:05 #2
Hej Vibeke
Smuk-vogn-ejeren hedder Anders Kromann Villadsen,
tlf. 59 19 42 99.
Han har nu i stedet et firma "Udsigten", der gør i haveanlægsarbejde m.v.

Hvis det har interesse er jeg i gang med at restaurere en skurvogn 7x2,5 m.
P.t. står den totalt strippet, så hvis du er interesseret, kan du bestemme hvordan den skal se ud: placering af døre/vinduer, indretning m/køkken etc.

Mvh Morten
Avatar billede SweetLioness Juniormester
03. april 2013 - 13:12 #3
Endelig fandt jeg frem til dig igen - kan du ikke skrive til min alm mail vibeke.lassen@gmail.com

Jeg er netop kommet hjem fra 2 måneder i Mellemamerika
og er meget interesseret i at høre hvordan det går med vognen????

Jeg har som jeg skrev ikke nogen plads til den endnu - men mit liv skal ændre sig voldsomt inden september så jeg skal ha solgt eller lejet huset ud...

Lad mig høre fra dig!

Med venlige hilsner
vibeke b lassen
damhusvej 46
50000 odense c