Avatar billede kristian_halte Nybegynder
07. januar 2013 - 19:46 Der er 4 kommentarer

Højtaler til fjernsynet

Hej

Jeg har købt et LG 50" Full HD 3D SMART-TV 50PM680T og skal have noget lyd til.

Jeg har kigget lidt på dette: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/hojttalere/HKTS9BQ/harman-kardon-5-1-hojtaler-pakke-hkts-9bq-sort

Nogen der har erfaringer med dette? Og nogen der ved, om man skal bruge en forstærker for det virker?

Er der bedre bud på et godt system, modtages det gerne. Pris max. omkring 3000

Tak
Avatar billede claes57 Ekspert
07. januar 2013 - 19:56 #1
det kommer an på 2 ting...
skal det være hi-fi eller til hjemmebio med dvd-afspiller indbygget, eller skal det være en opgave i at lukke gamle spg før nye stilles?
Avatar billede sinumsen Nybegynder
07. januar 2013 - 20:10 #2
Ja du skal have en forstærker til dette sæt.

Alternativt i samme prisklasse for et højtaler sæt har jeg selv kigget på disse. Har ikke købt eller endog været inde og lytte endnu, så kan ikke af egen erfaring fortælle om dem..  jeg kan dog se at enhederne i disse er lidt større og dermed sandsynligvis vil give mere lyd. http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/systemer/argon_junior-40_hojttalersystem.htm
Avatar billede sinumsen Nybegynder
07. januar 2013 - 20:14 #3
Kan se du tidligere har let efter anlæg men at tråden er åben, men ellers kunne jeg nemt finde på denne. http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/receiver/denon_avr-2113_surround-receiver_sort.htm
Avatar billede kristian_halte Nybegynder
07. januar 2013 - 20:24 #4
Claes: Jeg vil meget gerne lukke de gamle spg, men det er ikke altid der er et "svar" man kan give pointene.
Jeg har ikke brug for DVD. Jeg har både blueray afspiller og Playstation