Avatar billede Twankle Nybegynder
07. januar 2013 - 23:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fona..

Har bestilt mig en ny HTC One X på Fonas.dk deres webshop.. Den står til at være på lager, - men den bliver ikke sendt. Jeg sender mail deres kundeservice, og for dette svar " Kære Oliver,

Det er desværre ikke en vare der er på lager, her i netbutikken.
Vi skal derfor få den hjem internt fra en anden Fona, hvilket desværre godt kan tage et par ekstra dage.

Så jeg kan desværre ikke love dig, at du har den inden weekenden.

God dag "

Mail nr 2 " Kære Oliver,

Jeg kan desværre ikke give dig nærmere besked om levering, da det er en meget populær telefon.

Vi sender selvfølgelig en mail når vi sender varen til dig.

God aften.
"

- Hvad mener i, kan der gå rigtig lang tid før jeg ser min tlf, eller hvad mener i? som sagt den står til at være på lager i webshoppen stadig, som det er den ikke i følge damen i Kundeservice.

Nogen der har erfaring med at handle hos fona.dk?

- Twankle :)
Avatar billede poko1 Ekspert
07. januar 2013 - 23:23 #1
Kan det tænkes de har set at du heller ikke leverer varen??
Point ude: 1.010)
Avatar billede Twankle Nybegynder
07. januar 2013 - 23:34 #2
Forstod ikke den der..
Avatar billede Blandy Praktikant
08. januar 2013 - 08:14 #3
han mener at du har oprettet mange tråde som du ikke har lukket, eller givet point for. Du har 1010 point udstående.
Avatar billede magic-mouse Novice
08. januar 2013 - 08:22 #4
For at eksperten skal fungere behøver vi at have en eller anden form for feedback på at problemet blev løst eller ej.

Hvis du ikke giver den feedback forsvinder lysten til at hjælpe dig med dine spørgsmål.
Avatar billede magic-mouse Novice
08. januar 2013 - 08:26 #5
https://www.retsinformation.dk/Forms/r0710.aspx?id=1419

§21-27 (Mere specifikt §23-24) Lidt fortolket for bedre forklaring. Hvis butiken meddeler at varen kan leveres med det samme men ikke gør det kan du enten kræve at ophæve købet eller kræve erstatning.