Avatar billede hhjensen Nybegynder
08. januar 2013 - 22:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tilgå IP på trådløst netværk

Hej

Jeg har behov for at tilgå en Inverter (Solceller) via en IP adresse.

Solcellerne er koblet med et netværkskabel i min AirPort Extreme der sidder i en ZyXel Router fra Fullrate.

Jeg kan tilgå IP adressen når kablet sidder direkte i PC`en, men ikke trådløst.

Så der åbnes porte eller hvor er problemet?

/Henrik
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. januar 2013 - 10:48 #1
Hvad er IP-adressen på din PC når du bruger trådløs, og hvad er IP-adressen på dimsen du skal have fat i? Og tilsvarende: hvad er IP-adressen på din PC når sætter kabel i?
Avatar billede hhjensen Nybegynder
23. april 2013 - 13:19 #2
Elektrikeren havde sat det forkert op.
Nu har han gjort sit job ordentligt og det virker uden problemer med at skrive routerens IP direkte i adressefeltet.

Nice...

/Henrik