Avatar billede staugaard Nybegynder
15. januar 2013 - 18:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

37pfl8694h/12 og enkelte manglende kanaler

Hej

Jeg har prøvet alt, hvad min begrænsede viden om TV, kan komme på.

Haft kontakt til Antenneforeningen -> blev sendt til Stofa -> blev sendt til Phillips. Stadig ingen svar på mit problem.

Mit problem:
Efter d. 8. jan, skulle vi i Århus Antenneforening, re-installere vores kanaler. Det gik over stok og sten, ingen problemer noteret. Efter lidt tid, opdager jeg så at jeg hverken kan finde Canal 9, Canal 9HD og TV3 Sport.

Jeg får så at vide at jeg skal indtaste følgende oplyninger på mit tv:

Frekvens: 346 MHz (346000 kHz)
Netværks-ID: 0
Modulation: 64 QAM
Symbol rate: 6900 KS

Jeg gør som beskrevet og finder stedet jeg skal indtaste ovenstående:
Home (huset) -> opsætning -> installering -> kanal installering -> automatisk installation...
Herefter:
Start -> Geninstallation -> Danmark -> Kanalinstallation -> Indstillinger...

MEN, herunder har jeg kun mulighed for at indtaste Frekvens og Symbolhastighed.
Ergo, modulation og netværks-ID, kan jeg ikke få indtastet. Og jeg har søgt og søgt efter det, både på tv's menuer og nettet.

Er der nogle her, der har samme tv og/eller sammen problem?
Avatar billede staugaard Nybegynder
15. januar 2013 - 19:09 #1
Skal lige siges jeg kører nyeste software opdatering.
Avatar billede milter Ekspert
15. januar 2013 - 19:26 #2
Fremgangsmåden til at indtaste de oplysninger er forskellige fra TV til TV. Hvor fik du de oplysninger fra mht. indtastninger?

Er du sikker på, de kanaler er med i din pakke fra antenneforeningen? Hvis ja, ville jeg kontakte foreningen
Avatar billede staugaard Nybegynder
15. januar 2013 - 19:31 #3
Tak for svar.

Ja, jeg har kigget i brugermanualen :)

Ja, det er med i min pakke.

MEN, efter jeg opdaterede til nyeste software, som blev gjort, da jeg kommenterede med teksten: "Skal lige siges jeg kører nyeste software opdatering.". Har jeg nu efterfølgende kørt kanal installation en gang til.

That did the trick!
Avatar billede milter Ekspert
15. januar 2013 - 19:55 #4
Great :-)

Jeg kan se, du er ny her på eksperten.dk, så jeg tillader mig at forklare lidt mere om siden her, hvis du skulle få lyst til eller behov for at søge mere hjælp på eksperten.dk fremover. Prøv lige at læse FAQ'erne øverst på siden, især dem her:

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
http://www.eksperten.dk/faq#faq-5

Der kan du finde ud af, hvordan pointsystemet virker i dette forum. I dit tilfælde (fordi du selv fandt løsningen), klikker du på "Svar" i dit næste indlæg. Når du næste gang åbner linket her, vil der ved dit "Svar" være en mulighed for at "Acceptere". Når du klikker på det, vil pointene gå tilbage til dig selv.

Hvis mit forslag havde givet dig løsningen, skulle du have bedt mig om at lave et "Svar". Jeg laver derefter et "Svar", som du på samme måde accepterer, hvorefter pointene ryger fra din til min konto :-)
Avatar billede staugaard Nybegynder
15. januar 2013 - 20:03 #5
Tak skal du have :)
Avatar billede milter Ekspert
15. januar 2013 - 20:24 #6
Velbekom :-)