Avatar billede ngr Praktikant
18. januar 2013 - 19:23 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Min HP laptop kan ikke finde eksterne drev

Har lige sat et sd-kort i drevet på min laptop - og endnu en gang sker der intet, stifinder kan ikke se noget som helst.
Det sker jævnligt. Hvad kan jeg gøre?
PC'en er et par måneder gammel.
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2013 - 19:37 #1
Prøv at se efter den i Diskhåndtering.
Avatar billede ngr Praktikant
18. januar 2013 - 19:42 #2
Hvad er diskhåndtering?
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2013 - 19:55 #3
Der hvor man kan administrere sine harddiske. Hvilken windows har du?
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2013 - 20:13 #4
Jeg forstår ikke hvad der foregår her på Eksperten. Jeg fik en mail fra dig, hvor der står du kører win 7. Og jeg har sendt et svar. Nu er begge mails totalt væk.
Jeg prøver igen. Du går ind i Kontrolpanelet under System og sikkerhed. Helt nede i bunden, står der noget med harddisk, gå ind der, og se efter den disk. (Min PC er på engelsk)
Avatar billede ngr Praktikant
18. januar 2013 - 20:19 #5
Der står ikke noget om hd
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2013 - 20:27 #6
Prøv at se ved den røde pil:http://billedeupload.dk/?v=YBsXg.jpg
Avatar billede ngr Praktikant
19. januar 2013 - 00:36 #7
Ja, og hvad så?
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2013 - 02:56 #8
Og hvad så? Ja hvad med at fortælle om du kan se disken i Diskhåndtering, og hvis du kan, se om den har et drevbogstav.
Hvis du kan se disken men at den ikke har et bogstav så højereklik på den med musen og giv den et.
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2013 - 21:55 #9
Ingen respons, og jeg kan se, du er en af dem som ikke gider lukke dine spørgsmål, så jeg dropper overvågning af spørgsmålet.
Avatar billede ngr Praktikant
12. februar 2013 - 19:50 #10
Ja, der er jo nogen, der ikke har hørt om, at nogle problemer kun optræder af og til.
Avatar billede ngr Praktikant
12. februar 2013 - 19:50 #11
x