Avatar billede MegatronVer2 Nybegynder
20. januar 2013 - 00:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Giver ingen mening!! - Http 503 Service Unavailable

Hej eksperter.

Jeg har sgu et problem...
Jeg er igang med at lave en side, for en bekendt.

Det er en simpel html (php, da jeg inkluderer menuen).
Ellers er der en kontaktformular.

For at par dage siden, da jeg skal uploade en ny version, får jeg denne besked:
Http 503 Service Unavailable, som jeg kan læse mig til er et server problem.

Mit eget domæne fra samme udbyder, er der ingen problemer med.

Jeg kunne ikke logge på kontrolpanelet, fordi passwordet var blevet ændret, er ikke helt sikker på om det var ejerne, som gjorde det.

Nu har jeg ihvertfald fået adgang til det igen.

Men fejlen 503 Service Unavailable, dukker stadigvæk op på siden.
Jeg slettede hele siden og lagde en helt simpel side op, hvor der bare står hej.
Fejlen er der stadigvæk.

Jeg har skrevet til supporten, men de giver ikke rigtigt noget svar.

Er siden blevet hacket eller hvad sker der?

Er der nogle der har nogle ideer til, hvad det skyldes eller hvordan kan det løses?

Jeg river snart alle mine hår ud og kaster min computeren ud af vinduet!

Jeg tænker at slette public_html, og oprette en ny mappe med samme navn, men er det smart?

Tusind tusind tak, hvis du kan hjælpe!
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
20. januar 2013 - 01:16 #1
Er du sikker på at du ikke bare ser en cached version af siden?
Avatar billede MegatronVer2 Nybegynder
20. januar 2013 - 01:29 #2
Det er jeg ikke helt klar over hvad er..

Når jeg prøver at kigge fra en anden computer, ser jeg samme fejl.
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
20. januar 2013 - 17:22 #3
Caching er et fænomen der eksisterer i din browser, hvor den gemmer billeder og til tider sider, for at kunne vise dem hurtigere næste gang du besøger siden. Derfor kan man nogle gange komme ud for at selvom man har lavet ændringer på en side, vises de ikke fordi browseren har hentet en tidligere version fra dens cache.

Men siden der ikke ligger noget på serveren der skal gemmes på nuværende tidspunkt, bør du bede supporten hos din host om at nulstille serveren, for at fjerne eventuelle indstillinger der er årsagen til denne fejl. Det kan også være du selv har en sådan mulighed igennem dit kontrolpanel.

Hjælper det ikke, så sidder din host med aben. ;)
Avatar billede MegatronVer2 Nybegynder
21. januar 2013 - 16:55 #4
Jeg regnede med at cached version af en webside, var i den dur..

Men det er nu ikke det.

Min udbyder har svaret mig, og mener at problemet ligger i, at jeg forsøger at afvikle en php side, på en windows server.

Jeg starter så forfra nu med et linux webhotel..
Så må vi se om det så lykkes.

Tak for dine svar.
Avatar billede MegatronVer2 Nybegynder
04. juli 2013 - 17:46 #5
sv