Avatar billede vistodk Nybegynder
20. januar 2013 - 18:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PHP Mailform med ÆØÅ og vedhæftede filer

Jeg skal bruge en mailform til mit php webhotel.

Jeg har formen klar, samt navne på de felter der skal bruges.

Det data der bliver tastet ind, skal proppes i en mail(med kopi til afsender) og de tilknyttede filer skal vedhæftes emailen

Det er vigtigt der kan modtages ÆØÅ og specialtegn som "~" og "´"

Når bruger har udfyldt form, skal de se en "tak for oprettelse" besked, som efterfølgende sender dem tilbage til forsiden.
Avatar billede vistodk Nybegynder
07. marts 2013 - 23:05 #1
Opgave løst(ikke via. Eksperten.dk) og kan ses her: http://webhorse.dk/static2013/opretannonce-2.php
Avatar billede Mads85 Nybegynder
02. september 2013 - 15:56 #2
Hejsa..

Jeg sidder med omtrent samme problem. Dette med hensyn til æøå i afsenderfeltet, når der skal vedhæftes filer.

Har du mulighed for at poste din løsning, eller linke til siden med svaret?