Avatar billede kennethcharley Nybegynder
24. januar 2013 - 13:07 Der er 1 kommentar

Java runtime environment

Java runtime environment kan ikke installeres, efter den af banken forlangte fjernelse af ældre Java og hentning og installation af nyeste udgave.

Firefox starter eksekvering af "Java runtime environment", hvorefter den stopper og foreslår manuel installation, hvilken jo netop er foretaget ved installationen af "Java" som sådan, og "Java" bekræfter også at opdateringen er foretaget, MEN at den ikke fungerer som den skal.

Herefter gentagne gange fjernet "Java" og hentede filer - ny hentning og installation - samme negative resultat - så jeg stadig ikke kan komme i banken.

Firefox er problemet, da explorer fungerer, men den har jeg af mange gode grunde ikke anvendt i mange år.
Avatar billede lclemens Nybegynder
24. januar 2013 - 13:15 #1