Avatar billede alasport Novice
27. januar 2013 - 08:31 Der er 3 kommentarer

DROPBOX

Jeg deler flere mapper i dropbox med andre. Jeg har forgæves forsøgt at finde ud af hvad der sker i mappen, hvis jeg slettet en fil eller hvis andre sletter en fil. Hvad bliver i mappen og for hvem og jeg har dropbox installeret på min computer. Bliver filerne så også slettet på den?
Det vil jeg ikke være så glad for!
Avatar billede jjbirk Nybegynder
27. januar 2013 - 09:35 #1
Hej alasport.
Ja filerne bliver slettet fra alle maskiner.
Jeg ved dog ikke om man kan sætte den op så nogen kun har læse adgang, så vil de ikke kunne slette, men så kan de heller ikke ligge nye filer ind.

HUSK AT LUKKE NOGLE AF DINE GAMLE SPØRGSMÅL!!!!!!!!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. januar 2013 - 10:19 #2
Avatar billede alasport Novice
27. januar 2013 - 13:02 #3
Ja, jeg må desværre indrømme at det ikke forekommer mig helt logisk at lukke min spørgsmål. Er det fordi jeg ikke har fået svar eller hvad skal jeg gøre? På forhånd tak!