Avatar billede exabb Nybegynder
01. februar 2013 - 20:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

realtek hd audio control panel

Hej
Har netop installeret win8 på en Hp xw-4400 med realtek lydchip, og downloadet ny driver. Virker fint, men jeg mangler kontrolpanelet hvor man stiller bas, diskant osv.
Avatar billede exabb Nybegynder
02. februar 2013 - 18:34 #2
Tak. Driveren defra (32bit Win8) har jeg installeret, men det er selve "mixerpulten" med indstillinger der mangler. Altså "equalizer" til at justere bas, mellemtoner, diskant samt en masse presets
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2013 - 07:45 #3
hvad sker der hvis du står på skrivebordet
højre klikker på højtaler-afspilningsenheder-vælger højtaler
og egenskaber

det er lidt forskelligt fra lydkort til lydkort hvordan den er lavet

som du ser har hp ikke lavet en

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/DriverDownload.jsp?prodNameId=3319914&lang=en&cc=us&prodTypeId=12454&prodSeriesId=3211220&taskId=135

derfor valgte jeg den vej via realtek og de har måske heller ikke lavet en endnu
skriv til dem
m.v.h
Avatar billede exabb Nybegynder
06. februar 2013 - 19:31 #4
Der er kun volumenkontroller for indgang og udgang og windows lyde
Avatar billede exabb Nybegynder
04. oktober 2014 - 19:43 #5
Lukker spørgsmålet