Avatar billede holmers Nybegynder
05. februar 2013 - 11:04 Der er 10 kommentarer

mistede Windows Management Instrumentation-Software filer

Jeg har en Acer Aspire M3203 stationær computer med AMD Athlon 630 processor, 2.80 GHz.
Styresystem: Windows 7 Home Premium (service pack 1)
Jeg annulerede en sikkerhedkopiering, da den gik i stå, og forsøgte senere at gendanne filer. Derved må jeg have mistet nogle filer, da min computer nu ikke kan finde min printer og jeg ikke kan åbne mine word dokumenter endsige udskrive dem.
Under systemoplysninger - lager - udskrivning får jeg følgende oplysninger: Der er ikke adgang til Windows Management Instrumentation-Software. Windows Management filer kan være flyttet eller mangler.
Det samme oplyses under systemoplysninger - Softwaremiljø - udskriftsjob.
Mit spørgsmål er derfor:
Hvor kan jeg finde og geninstallere disse filer?
Med venlig hilsen
fra hende der nærmer sig de 80 år
Avatar billede poko1 Ekspert
05. februar 2013 - 12:19 #1
prøv at køre tryk Win tasten +R skriv sfc /scannow
der skal være et mellemrum mellem c og /
Avatar billede holmers Nybegynder
05. februar 2013 - 12:55 #2
Der kommer i et kort glimt et sort vindue, som omgående lukker igen, men det ændrede jo desværre ikke på mit problem.
med venlig hilsen
Holmers
Avatar billede poko1 Ekspert
05. februar 2013 - 13:53 #3
Prøv at genskabe til før problemet opstod
Avatar billede holmers Nybegynder
05. februar 2013 - 14:16 #4
Det er forsøgt, men uden held da jeg ikke har tidligere gendannelsespunkter.
venlig hilsen
Holmers
Avatar billede poko1 Ekspert
05. februar 2013 - 14:27 #5
Så er der kun at sætte DVDén i og køre en reparation!
Og du skal ikke selv sende som svar!
Avatar billede holmers Nybegynder
20. februar 2013 - 09:38 #6
jeg tog kopi af mine vigtigste dokumenter og programmer, hvorefter jeg lod maskinen gendanne
windows 7. nu er jeg igang med at downloade, de programmer, som forsvandt under denne proces.
tak for råd og vejledning.
nu fungerer alt fint igen!
Avatar billede holmers Nybegynder
22. marts 2013 - 16:30 #7
Jeg bad Acer om selv at geninstallere, og det kunne jeg uden problemer. Mine egne programmer havde jeg heldigvis taget kopier af for de forsvandt, og Windows 7 kom ikke ind helt, som da jeg købte computeren. Bl.a forsvandt muligheden for at få gadges, som man selvfølgelig også kan leve uden.
Tak for svarene, men den sidste mulighed kendte jeg dog på forhånd selv. Derfor kan jeg ikke give point.
med venlige hilsner Holmers
Avatar billede poko1 Ekspert
22. marts 2013 - 16:42 #8
Så var det sørme godt du selv har lagt dine input som svar:-(
Jeg samler så heller ikke point men din sidste kommentar gør at jeg i hvert fald ikke vil hjælpe dig med at få dine gadgets tilbage:-(
Avatar billede holmers Nybegynder
22. marts 2013 - 18:31 #9
mit svar var jo ikke for at såre eller fornærme nogen. Det var første gang, jeg prøvede jer, og jeg forstår ikke det med jeres pointgivning rigtig. Det får du undkylde. Sagen er, at jeg var glad fordi I ville prøve at hjælpe mig.  De 2 første forslag virkede desværre  ikke, og det 3 hvor I foreslog jeg skulle geninstallere med Dvd'en kunne jeg ej heller bruge, da jeg ikke har en Dvd med windows 7. Jeg fandt så selv løsningen i min computer, og jeg kan sikkert også finde ud af det med mine gadgets, hvis jeg vil have dem igen.
Men I skal have tak fordi I brugte tid på mit problem.
solrige vinterhilsner
holmers
Avatar billede holmers Nybegynder
04. august 2013 - 19:36 #10
Svaret er aksepteret
Med tak