Avatar billede lowas Nybegynder
06. februar 2013 - 18:56 Der er 1 kommentar

bedste grafikkort til begge verdner?

Hej.
Ønsker at bygge en pc der både kan kører Autodesk Revit samt gaming. Nu er Revit nemlig første prioritet men nogle gange er det også rart med lidt første klasse gaming.

Hvilken grafikkort har evnerne til det. Har nemlig styr på at quadro kortene er perfekte til grafiske opgaver men derimod dårlige til spil.
Nvidia GTX 5xx serien og 6xx serien har jeg hørt godt om. hvad siger i?
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
06. februar 2013 - 20:08 #1
Nu aner jeg nul og nix af revit, men autodesk laver jo også autocad, og så ville jeg nok spørge på deres forum da der sikkert hænger et hav af folk ud som ved en masse om det der.