Avatar billede rasmuzzen Nybegynder
09. februar 2013 - 10:49 Der er 1 løsning

IPad flytr filer til nas

Jeg blev anbefalet at købe filebrowser til datterens IPad3, så nu er jeg flået for 35 kroner. Jeg har lavet en FreeNas som så er på netværket. Jeg har også lykkedes at tilslutte mig til filstrukturen på NAS'en via fileBrowser appen, som fint kan validere mod en CIFS share. Men jeg syntes ikke lige jeg har den store glæde af programmet, eller også er det fordi jeg ikke kan finde de gyldne korn. Jeg skulle lave backup af datterens IMovie filer og andre hjemme gjorte projekter, som rimelig hurtigt gjorde IPad'en uduelig fordi den nu er fyldt op. Hvordan dælen flytter man filer via denne File Browser app. Billeder flyttes også med besvær som en kopi, et efter et. Jeg savner et total commander miljø til enheden. Nogen der ved hvordan. Der kan ikke blandes PC eller IMac ind i dette projekt, kun NAS og IPad.
Avatar billede rasmuzzen Nybegynder
25. april 2013 - 11:06 #1
Hmm, ingen svar jeg lukker. Man kan maile lidt til sig selv, men mange af programmerne bruger ikke offentlige folder på maskinen som kan tilgåes via usb.