Avatar billede hathor Nybegynder
11. februar 2013 - 19:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Android tablet med kræfter til flash-spil på Facebook

Jeg snakker lidt med kæresten om at købe en tablet. Den skal helst være Android-baseret.

Min kæreste spiller flash-baserede spil på Facebook. Findes der nogle tablets der kan leve op til dette og trække disse spil på en ordentlig måde?

Er der nogen der kan liste et par stykker der kunne være interessante? Jeg kigger selv lidt på Galaxy Tab 2, men den har ikke fået så gode anmeldelser, og jeg er lidt i tvivl om dens dual-core CPU er kraftig nok.
Avatar billede chalde Seniormester
11. februar 2013 - 19:09 #1
Vær opmærksom på, at udviklingen af flash til Android er stoppet.
Avatar billede repox Seniormester
11. februar 2013 - 19:19 #2
Uanset om det blev en Android eller en opad, ville du ikke kunne spille Flash spil på dem.

Apple har aktivt fravalgt at understøtte Flash til deres tablets og smartphones.
Adine har stoppet udviklingen af Flash til mobile enheder og kan ikke længere findes i Google Play.
Avatar billede hathor Nybegynder
11. februar 2013 - 23:57 #3
Mener I det er fuldstændig umuligt at komme til at køre disse flash baserede spil? På min Galaxy s2 har jeg installeret en Flash apk som jeg ikke har hentet fra Google Play. Er det ikke en mulighed på en tablet. Eller skal jeg fortælle kæresten hun skal glemme de flash ting?
Avatar billede chalde Seniormester
12. februar 2013 - 07:34 #4
Problemet er ikke at installere flash fra en alternativ kilde, men at der ikke udvikles på det mere. Dvs. hvad der virker idag, virker ikke nødvendigvis i morgen. Så det vil være et sats.