Avatar billede djeep Nybegynder
14. februar 2013 - 09:13 Der er 1 kommentar

Disable 2,4Ghz bånd på netkort

Hej.

Jeg mangler en måde, hvorpå jeg kan slå 2,4 GHz fra på mit trådløse netkort - så den KUN kan køre 5GHz.

Kører Windows 8 Enterprise, og har et Broadcom 4313GN netkort.

På forhånd tak.
Avatar billede Blueeyez Mester
14. februar 2013 - 12:41 #1
Eneste mulighed jeg kender på det område er at finde netkortets driver og så er der en af filerne du måske kan følgende men jeg skal ikke kunne sige om du har den mulighed i netkortet..

Men vil os lige spørge hvorfor du vil slå det fra?