Avatar billede mp1970 Nybegynder
14. februar 2013 - 16:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne internet explorer

Når jeg åbner internet explorer søger den bare, uden at åbne. Den skriver internet explorer svarer ikke. Det er den lige begyndt med. Så hvis jeg skal bruge internettet bliver jeg nødt til at bruge google chrome, for der vil den godt åbne sider. Og det er alle sider.
Er der nogen som ved,hvad jeg kan gøre, så internet explorer virker igen?
Avatar billede vejmand Juniormester
14. februar 2013 - 16:55 #1
Du kan prøve:
Kontrolpanel > Internetindstillinger > Avanceret > Nulstil

Hvis du har lavet ændringer i indstillinger i Internet Explorer, bliver de selvfølgelig nulstillet på den måde, og skal foretages igen, hvis du ønsker disse ændringer.....
14. februar 2013 - 20:35 #2
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, WIN8, ... ?

Hvilken version af IE ?

www.eksperten.dk/guide/1528
Avatar billede mp1970 Nybegynder
24. februar 2013 - 19:47 #3
Har prøvet at nulstille, men det hjælper ikke.
Avatar billede mp1970 Nybegynder
24. februar 2013 - 19:53 #4
Bruger internet explorer 9.
Har også prøvet det karise_larry skriver i www.eksperten.dk/guide/1528
Det hjælper stadig ikke.