Avatar billede ngr Praktikant
14. februar 2013 - 23:36 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Der er ikke installeret en printer

Nu har jeg i årevis brugt min HP printer uden problemer, og når jeg så i aften sætter kablet i min laptop får jeg denne melding.
Og når jeg så går ind i Enheder og printere, står der: "Der skal foretages en fejlfinding" - jamen hvorfor H går windows så ikke i gang med det - eller hvad kan jeg selv gøre???
Avatar billede ngr Praktikant
14. februar 2013 - 23:37 #1
Og så får jeg at vide, at jeg W ikke kan åbne Tilføj printer, og at jeg skal genstarte spooleren. Hvordan gør man det?
Avatar billede vejmand Juniormester
14. februar 2013 - 23:51 #2
http://www.youtube.com/watch?v=fjNpty4tbls

På dansk hedder det Administration i stedet for Administrative Tools og Tjenester i stedet for Services
Avatar billede juleulven Nybegynder
14. februar 2013 - 23:51 #3
åbn "run"
skriv "services.msc"
tryk ok

nyt vindue dukker op
fint "printer spooler"
højreklik og vælg "genstart"....

MEN højst sansynligt skyldes det en fejl i softwaren til HP.
Dette gør at du nok skal afinstallere printeren, genstarte, downloade nyeste udgave fra HP.dk også installere og opsætte igen.
Avatar billede ngr Praktikant
15. februar 2013 - 00:16 #4
Nu kan jeg ikke engang huske, hvor jeg åbner run
Avatar billede vejmand Juniormester
15. februar 2013 - 00:25 #5
Så se mit link, det gør det samme........
Avatar billede ngr Praktikant
15. februar 2013 - 00:26 #6
Men "Stop" er ikke aktiv
Avatar billede ngr Praktikant
15. februar 2013 - 00:27 #7
Så klikkede jeg på opdater, og nu skriver den "indlæser fil"
Avatar billede ngr Praktikant
15. februar 2013 - 00:31 #8
og det skriver den stadigvæk
Avatar billede ngr Praktikant
15. februar 2013 - 00:36 #9
og stadigvæk, så jeg skal vel hen og købe mig en ny pc
Avatar billede vejmand Juniormester
15. februar 2013 - 00:41 #10
I min står der:

Indlæser fil - Startet - Automatisk

Og her virker alt som det skal.......
Avatar billede vejmand Juniormester
15. februar 2013 - 00:42 #11
Og når jeg udvider kolonnen, kan jeg se at der står:

Indlæser filer i hukommelsen til senere udskrivning
Avatar billede ngr Praktikant
15. februar 2013 - 01:43 #12
Og så??
Jeg vil bare gerne printe ud, men når jeg vælger "Tilføj printer". står der: "Active Directory-domænetjenesterne er ikke tilgængelige i øjeblikket" - og det bliver jeg i hvert fald ikke klogere af-
Avatar billede vejmand Juniormester
15. februar 2013 - 03:38 #13
Her er en der løser problemet ved at skifte kabel: http://hwt.dk/Forum/317528/Active-Directory-ikke-tilg230ngelig-how-to-fix
Avatar billede ngr Praktikant
15. februar 2013 - 14:02 #14
Ja, jeg har godt se den.
Men nu, efter at jeg har måttet aflyse et vigtig møde fordi jeg ikke kunne få fat i mine papirer til det, og har brugt et par timer på gendannelse og gendannelse igen og på at snakke med et værksted og kopiere filer til extern hd - VIRKER LORTET!
I hvert fald tilsyneladende.
Men tak fordi I forsøgte at hjælpe mig, og lad mig få nogle svar til points
Mvh
Avatar billede vejmand Juniormester
15. februar 2013 - 14:06 #15
ok.....