Avatar billede solveigagnes Nybegynder
17. februar 2013 - 08:29 Der er 8 kommentarer

Forbindelse mellem IPad og LogitechThin Keyboard Cover

hej.
Min Ipad har pludselig ikke forbindelse til Logitech keyboard Cover længere.
Bluetooth er aktiveret, der søges under Enheder, men der kommer ingen menu, hvor Logitech kan tilføjes

kender nogle af jer til det problem?

mvh. Solveig
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2013 - 12:34 #1
Jeg har selv iPad, men 2 andre keyboards end du har. Jeg har set efter din model på nettet, og det ser ud til at den skal oplades hved hjælp at en medfølgende ladeenhed. Har du husket at oplade?
Avatar billede solveigagnes Nybegynder
17. februar 2013 - 19:31 #2
Tak for dit svar. ja, den er opladet.
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2013 - 21:06 #3
Ok når du har været inde i instillinger og har set, at der søges uden resultat, men at  Bluetooth står som blå, vil jeg tro, at det kræver en gendannelse af det hele. Men hvis du vil gøre det, vil jeg foreslå, at du går ind i programmer, og med musen, trækker dine programmer ind i en folder på din computer, så du bagefter kan trække dem tilbage igen. Husk at lave backup i skyen, eller på din computer. Teoretisk skulle du automatisk få dine programmer igen, men nogen gange går noget galt, derfor backup på computeren.
Jeg har selv måtte lave en gendannelse og det gik godt nok.
Avatar billede solveigagnes Nybegynder
17. februar 2013 - 22:35 #4
uha, det lyder svært, så må jeg vist ha' en superbruger ved siden af mig, men tak for din interesse. Jeg skriver senere om hvordan det er gået, for bruges skal det jo, det dyre tastatur.
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2013 - 00:44 #5
Ok, det skal nok gå. Som jeg skrev, har jeg 2 keyboards, da jeg skiftede fra 1 til 2 havde jeg det samme problem, men efter gendannelsen var alt i orden. Gendannelsen er lettere end lyder, spørgsmålet er bare hvordan man sikrer sig, at man får det tilbage man har købt, derfor mit forslag med at trække det ind på computeren. På min computer har jeg 1.12GB programmer fra Apple, også på min backup, så jeg er sikret.http://billedeupload.dk/?v=I6jpm.png
Avatar billede solveigagnes Nybegynder
19. februar 2013 - 17:08 #6
Ved ikke hvad der skete, men efter 3 dages forsøg løste det sig pludselig i aftes. Tændte og slukkede både Bluetooth og KB et par gange og pludselig fandt IPad'en Logitech KB og så kunne vi igen skrive.. Tak for interessen og gode forslag fra flere sider
mvh. Solveig
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2013 - 20:01 #7
Ok til lykke med det. Du lægger så bare et svar selv og accepterer det, og hiver point hjem igen:)
Avatar billede solveigagnes Nybegynder
19. februar 2013 - 20:15 #8
Vi fik selv løst problemet, ved ikke helt hvordan, men pludselig virkede det igen. Tak til alle for velvilje.