Avatar billede badazz Novice
17. februar 2013 - 21:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Checkbok udenfor ikoner og mapper

Hjælp...!

Efter et have udført et kikset forsøg på at dobbeltklikke på en mappe på skrivebordet tidliger idag, kommer der pludseligt en checkbox med flueben i, udfor mit ikon eller mappe når jeg klikker på den, den kommer ligeledes inde i mapper, ud for mappenavnet, når jeg markerer mappen, eller hvis jeg går ind via gem som eller åben, så er den der også... hvordan får jeg det væk??

Mvh Brian
Avatar billede vejmand Juniormester
17. februar 2013 - 21:48 #1
Lav en systemgendannelse til et tidspunkt før problemet opstod: http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/products/features/system-restore
Avatar billede klaudi Ekspert
17. februar 2013 - 23:19 #2
Åbn Stifinder og klik på Organiser > Mappe-og søgeindstillinger,
klik på fanen Vis, er der markeret i Brug afkrydsningsfelter til at markere elementer, så fjern markering og klik OK
Avatar billede martens Guru
17. februar 2013 - 23:41 #3
- Det sidste er vist nok det nemmeste ;o)
Avatar billede badazz Novice
18. februar 2013 - 20:07 #4
jeg tog den nemme løsning... point til klaudi2k8
Avatar billede klaudi Ekspert
18. februar 2013 - 21:11 #5
takker :-)