Avatar billede mfriis Nybegynder
13. januar 2000 - 16:42 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Brænder problemer!(HASTER)

Jeg har prøvet at få min vens Cd-brænder(Mitsumi 4x – tror jeg) til at virke.
Jeg prøvet da jeg var oppe ved ham at lave en copy af en audio-cd
(naturligvis ikke ulovlig)(bare fra cd til cd). Den blev også færdig,.
da jeg sætte den i en cd-afspiller, lyd det godt i de første 30 sek.
men så begyndte den at lyde underlig (at hakke, men det spange ikke i sek.)
sådan gør den i  næste alle sangene.
Jeg brugte: EasyCDCreator - CdCopier, og en Kodak cd-r Silver.
kan i hjælpe??
Avatar billede sjensen Nybegynder
13. januar 2000 - 16:56 #1
Måske, Når du brænder Musik CD'ere er der 2 muligheder:

1. Lav først et image af den du vil kopiere og brænd derefter den nye,

2. Brænd direkte mens du kopierer.

Uanset hvilken af disse du bruger vil jeg anbefale at du ikke bruger mere end højst 2x speed til brænding. For klassiske musikstykker vil jeg endda anbefale 1x speed.

sjensen
Avatar billede mccookie Seniormester
13. januar 2000 - 17:17 #2
Prøv evt. Nero kan hentes på
Http://www.ahead.de
Koden findes også et eller andet sted på nettet

McCookie
Avatar billede nico Nybegynder
14. januar 2000 - 11:25 #3
Husk at scandiske og defragmentere. Det er simpelthen de gyldne regler!
Avatar billede preuss Nybegynder
18. januar 2000 - 12:37 #4
For det første så få en nyere version af EasyCDCreator, og musik cdr skal helst aldrig brændes med mere en 2x sped........Nero burning room er også udemærket, men måske ikke altid det bedste til at kopiere fra cd til cd, så derfor få version 4 af cd copier deluxe (Easy cd creator 4,0), for det er blandt de bedste programmer til at kopiere Audio cdr........
Avatar billede wiking Nybegynder
18. januar 2000 - 13:27 #5
Dit Problem Kan Være Original CD'en!
Du Skal Huske At Den Skal Kunne Læses 100% Korekt!
Ellers Kan Det Være CD'skiven Du Brænder Til, Prøv Forskellige Mærker.

Brænderen Kan Være Defekt, Og Laseren Skal Måske Renses.
Det Kan Gøre Den Ustabil Når Den Er Varm....

Avatar billede snowman Nybegynder
30. januar 2000 - 12:01 #6
Har haft nøjagtig samme problem med HP 8210 - gør som preuss foreslår - skift til Easy CD Creator 4.0 - hent evt seneste patch (4.01) på Adaptec's side,
så er dine problemer væk
Avatar billede nensen Nybegynder
23. februar 2000 - 22:56 #7
prøv programmet CDR eller Nero
begge har virket for mig
Avatar billede 0412jh Nybegynder
13. marts 2000 - 14:27 #8
Det kunne også være cd afspilleren (prøv en anden og bedre)
Avatar billede jakobfriis Nybegynder
22. marts 2000 - 18:46 #9
JEg har selv en mitsumi 4x4x24 som virker uden problemer. Jeg bruger Nero 4.0.9.1
Avatar billede cybermike Nybegynder
27. april 2000 - 11:42 #10
Jeg har også en Mitsumi 4x4x24, men jeg bruger WinOnCd,og den kan sagtens klare at skrive en musik cd med 4 speed.

Jeg bruger ganske almindelige noname cd´er til en tier stykket.
Avatar billede jakobfriis Nybegynder
27. april 2000 - 11:47 #11
Jeg har også brugt WinOnCd uden problemer med audiocdere på 4x hastighed.
Avatar billede cybermike Nybegynder
27. april 2000 - 11:52 #12
WinOnCd fulgte foresten gratis sammen med min 4x4x24´er mitsumi!
Avatar billede fihoth Nybegynder
24. august 2000 - 12:59 #13
Det er godt nok længe siden du stillede dit spørgsmål.Men når du brænder har du så husket at lukke alt andet af. Det være sig printer, scanner,og alt hvad der står til højre i proceslinien. Husk også at slå pauseskærmen fra.
Avatar billede mfriis Nybegynder
15. september 2000 - 19:55 #14
jeg hjælper lige eksperten og stoper dette spm.