Avatar billede ngr Praktikant
26. februar 2013 - 21:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Anbefaling af CD ripper

Har brugt Express Rip et stykke tid og troede, at den var gratis, men det er den ikke. Og nu kan jeg ikke finde ud af, hvilken version jeg skal købe:

Der fås en standard edition til $19.99 og en power edition til 29.99, og forskellen er åbenbart, at den billige er "without online database connection" - men hvad er det for noget? Skal udelukkende bruge den simpel ripning af cd'er.

https://secure.nch.com.au/cgi-bin/register.exe?software=rip&version=1.89&email=graverholt%40mail.dk&expired=true&usage=006504
Avatar billede chalde Seniormester
26. februar 2013 - 21:43 #1
Avatar billede Blueeyez Mester
26. februar 2013 - 22:08 #2
Ved godt det ikke omhandler det følgende program men jeg bruger selv freerip pro som kan bruges gratis os den forskel der er er ikke så enorm men jeg købte det da det kunne kopiere cder over på min hdd uden at fejle.. Du skal dog konfigurere det men det er ret basalt og nemt at forstå :-)
Avatar billede ngr Praktikant
26. februar 2013 - 23:59 #3
#2: Den er lige sagen, får jeg et svar til points
Avatar billede Blueeyez Mester
27. februar 2013 - 08:15 #4
Rart at høre :-)