Avatar billede Nordsten Nybegynder
27. februar 2013 - 19:05 Der er 2 kommentarer

Media Player

Kører med Windows 7. Jeg har lagt en masse videooptagelser ind på Windows Media Player, for derefter at brænde dem på CD-rom. Det kører for så vidt nogenlunde, men når jeg flytter videofilerne over i feltet med dem der skal brændes, så sker det at ved mange af filerne kommer der et rødt tegn og når jeg klikker på det fortæller den at filen er for stor til at kunne være på CD´en. Alle de filer jeg arbejder med er stort set lige store og jeg har brændt op til 7 filer på en CD. Det er ikke når jeg overskrider de 7 i antal at det røde felt kommer, det kan ligeså godt være den første eller den tredie, men det er de samme hver gang. I mine øjne er filerne ens, de er optaget på samme kamera, lige efter hinanden, er ca. 3 min. lange allesammen og står i rækkefølge på Windows Live Photo Gallery, hvorefter jeg flytter dem over på Media Player. Jeg undrer mig, hvorfor den ene og ikke den anden. Håber jeg har udtrykt mig klart, ellers så spørg.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
27. februar 2013 - 21:46 #1
Brænd dem på DVD med noget fornuftigt som eksempelvis Nero eller alternativt ConvertXtoDVD (der findes bedre programmer til kvalitet, men disse er meget nemme at bruge).
http://www.nero.com/eng/
www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/
Avatar billede NielsErikK Juniormester
27. februar 2013 - 21:56 #2
Nero kan også bruge CD, jeg kan ikke huske angående ConvertX.