Avatar billede ibib Nybegynder
27. februar 2013 - 21:09 Der er 7 kommentarer

Problemer med mail

Før havde jeg cybercity mail nu netop overgået til tdc

Jeg bruger stadig min gamle cybercity mail

1 jeg kan ikke afsende mail ?
2 har 1 cybercity mail adresse på mit tdc net nu

Problemet er at jeg skal oprette en ny mailkonto hvergang jeg skal tjekke mail. Når jeg så gør det,så kommer der en 7-800 stykker mail ned i mail boksen. de yngste er så 2 dage gamle. selv om jeg ved der netop er afsendt mail til mig

hvad kan der være galt ???
Avatar billede claes57 Ekspert
27. februar 2013 - 21:27 #1
du gør det forkert - derfor starter det forfra hver gang du opretter en ny konto.
Kontakt tdc - de har en hel afdeling, der bare sidder og venter på dit opkald (hvis du bruger andet end windows og outlook, så kan de ikke hjælpe dig - men det er stadig dem, du skal prøve først).
Ring 80 80 80 80
Avatar billede ibib Nybegynder
27. februar 2013 - 23:54 #2
Ikke noget særligt konstruktivt svar,, desuden giver de ikke support når det ikke er tdc egne mail
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2013 - 01:09 #3
kan ikke sende ?  nej via cybercity konto, den er vel lukket ?
Avatar billede jk45 Forsker
28. februar 2013 - 06:03 #4
Hej

For at kunne sende på en TDC linie skal du have en TDC mail adresse som afsender. Derudover skal du bruge SMTP.mail.dk og port 587. Den skal have din TDC mail konto oplysninger som brugernavn og password. Både telenor og TDC har lukket af således at man ikke kan bruge deres mailserver fra andre linier.
Du vil nok stadig kunne hente fra den gamle email adresse men altså ikke sende via telenor.

mvh

Jan
Avatar billede jk45 Forsker
28. februar 2013 - 06:21 #5
hov det er asmtp.mail.dk
Avatar billede ibib Nybegynder
28. februar 2013 - 08:40 #6
til sidware nej cybercitymail er ikke lukket har haft samme mail i 12 år
til jk45 har det du skriver læs venligst mit indlæg ordentligt jeg modtager 7-800 mails alle 2 dage gamle
men ingen nye mails
Avatar billede jk45 Forsker
28. februar 2013 - 14:51 #7
hov beklager---