Avatar billede Freepox Praktikant
01. marts 2013 - 14:03 Der er 1 kommentar

Internet + steam problemer.

Hej jeg står med 2 problemer.

1. Mit internet på min stationære computer er langsomt. Når jeg tager en speedtest så er det rimelig hurtigt 15mb download, 3mb upload. Men når jeg skal browse på min browser eller loade en video på Youtube som er i HD, så hakker den og loader meget langsomt. Jeg har en bærbar computer som kan køre i full HD på mit netværk uden problemer.

2. Mine spil på steam har det med at CTD (Crash to desktop) uden nogen fejlfinding eller error. Det kan pludselig bare lukke ned uden nogen grund. Hvis den ikke gør det, så laver den nogen gange et "lock up", hvor spillet går i stå. Jeg kan stadig høre mit musik osv, men kan ikke komme ud ad spillet uden at slukke den / Sætte den til at slumre. Jeg har prøvet at kigge i Logbogen, men kan ikke finde noget.

Håber i kan hjælpe mig!
Avatar billede NielsErikK Juniormester
01. marts 2013 - 16:40 #1
Det første der falder mig ind er, at vi ikke skal fejlsøge i dit netværk.

Har du mulighed for at boote en anden "version" af windows (fra en anden enhed end din normale HDD) ?
Det vil hurtigt kunne pege os mod, om vi skal efter hardware eller windows.