Avatar billede Ulrik63 Nybegynder
02. marts 2013 - 17:34 Der er 2 kommentarer

Slette windows 8

Jeg har købt en ny computer (vario) hvor windows 8 er pre installed. jeg har koden så jeg kan geninstallere windows 8 igen. jeg har haft mange generelle problemer så som det faktum at jeg ikke kan komme ind i C drevet, hvilket er total absurt så nu har jeg besluttet at slette windows 8 TOTALT fra computeren. hvad gør jeg og hvordan kommer jeg på internettet igen så jeg kan gen installere windows 8 igen ?

Tak skal i have

Ulrik
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2013 - 18:05 #1
Når win8 var preinstall. må det være en OEM version, altså en som hører sammen med computeren. Så ligger der sikkert en recovery på harddisken, som gendanner windows som da du købte den. Den aktiveres når du under opstart trykker på en af "F" klnapperne.
f.eks F2, men det kan også være en anden. Men find ud af, hvordan du får lagt den Recovery ud på en DVD, for det tilfælde, at harddisken går i stykker.
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2013 - 20:26 #2
Hvilke model ?