Avatar billede Dige Novice
10. marts 2013 - 10:28 Der er 3 kommentarer

Dataudtræk over konkurser

Hej
Jeg skal til at skrive en stor opgave, og skal i den forbindelse bruge et udtræk over de selskaber som er gået konkurs i 2012.

Jeg kan godt finde databaser som fortæller om de totale antal konkurser mv., men ikke hvor jeg kan få en komplet liste over de selskaber som er gået konkurs (med CVR-nr.).

Er der nogen der ved hvor man kan finde sådan en liste?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
10. marts 2013 - 11:28 #1
http://www.business.dk/databaser/proev-danmarks-bedste-konkursoversigt

Har du spørgsmål vedrørende Premium-abonnementet er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefon: 3375 3707

Jeg tror du må slippe mindst 99 kr.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
10. marts 2013 - 11:45 #2
Alternativ til at betale lidt:

http://www.business  .dk/databaser/proev-danmarks-bedste-konkursoversigt?appSession=940245345569205&RecordID=&PageID=2&PrevPageID=&cpipage=92&CPISortType=&CPIorderBy=

På side 92 starter dine info, nu mangler du CVR nummer mv.
Det kan du gratis (manuelt) slå op hos www.cvr.dk/
Avatar billede NielsErikK Juniormester
22. marts 2013 - 08:28 #3
Du får et svar til pointgivning såfremt du kunne bruge mine info.

Jeg afmelder overvågning af spørgsmålet, send privat besked hvis du har yderlig spørgsmål.  :-)