Avatar billede janesi Nybegynder
10. marts 2013 - 16:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til opsætning af pc, til at spille gamle cd romspil The Sims hvor de kører med windows 95 og 98???

Hejsa
Håber nogen kan  hjælpe mig ..
Jeg vil installere mine gamle Sims spil på min bærbar..
De hat været installeret før.. men nu kan jeg kun starte med at installere den 1 cd The Sims.. når jeg så vil starte spillet op ...sker der ingenting :-(
på forhånd tak
P.s jeg har røvet at være inde og ændre til i kompalitet og ændre til windows service pack 2 og også prøvet til Windows 95 og 98 men det vil stadig ikke åbne op...
Skal lige tilføje at de har været installeret på denne her bærbar før ...
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2013 - 06:36 #1
enten kør en virtuel win 98 maskine, eller brug dosbox. www.dosbox.com

virtualbox er det bedste til en gammel windows maskine: https://www.virtualbox.org/
Avatar billede janesi Nybegynder
16. marts 2013 - 18:55 #2
tusinde tak for hjælpen .
problemet var at jeg skulle sætte farveopløsningen til 800X600
:-)
Kan du evt hjælpe med en anden ting ? jeg har en del spørgsmål/tråde herinde..som jeg gerne vil slette... men kan ikke se hvor jeg sletter dem :-(
Mvh Janesi
Avatar billede janesi Nybegynder
16. marts 2013 - 18:56 #3
tak skal du have :-)
Avatar billede janesi Nybegynder
28. august 2013 - 17:13 #4
takker for alle jeres svar :-) lukker tråden