Avatar billede kris916g Nybegynder
10. marts 2013 - 19:52 Der er 2 kommentarer

indsætning af en.jar på hjemmeside

hej har et problem har prøvet at sætten en .jar fil på min hjemmeside men når jeg så indlæser .jar filen siger den. der er intet plugin der gør det tilgængeligt at indlæse denne fil

i kan selv se :http://danish-builders.com/in-browser/ (man skal holde over filen får teksten vises)

<object width="400" height="500" data="minecraft.jar" type="application/javaTM"></object>

jeg har en ide om at det kan være som er noget i vejen med men ved ikke: type="application/javaTM"
Avatar billede arne_v Ekspert
10. marts 2013 - 20:20 #1
Avatar billede kris916g Nybegynder
10. marts 2013 - 20:47 #2
så det vil sige at dette kunne være min løsning:

<OBJECT
  classid="clsid:8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93"
  width="200" height="200">
  <PARAM name="code" value="Applet1.class">
</OBJECT

men tror mit problem er value="Applet1.class">

eller codebase="ved ikke hvad der skal stå"