Avatar billede kris916g Nybegynder
11. marts 2013 - 16:28 Der er 3 kommentarer

hvordan fjerne man Uncategorized wp hjemmeside

har har rodet med min hjemmeside og vil have fjernet en page oppe i min menu som hedder Uncategorized som er en Category men vil bare have fjernet Category fra wp nogen der kan hjælpe www.danish-builders.com
Avatar billede NielsErikP Mester
11. marts 2013 - 21:53 #1
Hej...

Den ligger som det andet <li> i linjerne 266-276  :

<div id='mainmenu-container'>
                <div id='mainmenu'>
                            <div class="menu-primary-container">
            <ul class="menus menu-primary">
                <li class="current_page_item"><a href="http://danish-builders.com/">Home</a></li>
                    <li class="cat-item cat-item-1"><a href="http://danish-builders.com/uncategorized/" title="View all posts filed under Uncategorized">[color=##00FF00]Uncategorized</a>
[/color]</li>
            </ul>
        </div>

Håber du kan bruge det.
Avatar billede kris916g Nybegynder
12. marts 2013 - 16:26 #2
ved du hvorfor en fil scriptet kunne være i?
Avatar billede NielsErikP Mester
12. marts 2013 - 21:19 #3
Hej...

Hvis du mener, hvilken fil Html koden befinder sig i?? ... Så går jeg udfra den hedder Index. php eller html.

Kan se du har fået fjernet "Uncategorized" fra din side!!