Avatar billede GerdaBrondum Novice
12. marts 2013 - 13:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skype

Får sådan en. hej, meget dejlige billeder af dig! http://ow.ly/iK28n?photo=live:svendogbirte

og den sendes videre til mine skype kontakter indtilflere gange, som om det er mig, der sender. Hvordan kommer man af med det SKIDT. Jeg har scannet, men den bliver ved med at sende til kontakter.Det er en worm.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. marts 2013 - 13:26 #1
I gamle dage var det på messenger - og løsningen er at skifte password.

Det er en robot der logger på din konto...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. marts 2013 - 13:31 #2
Prøv også at læse på http://www.ehow.com/how_6806857_rid-windows-live-messenger-virus.html

Den inficerede maskine behøver ikke nødvendigvis at være din egen - hvis du har været logget på en anden maskine, kan det også være denne der er inficeret - så første skridt er at skifte password på microsoft (skype) kontoen.
Avatar billede GerdaBrondum Novice
13. maj 2013 - 12:10 #3
Tak for svaret - undskyld det sene tidspunkt
Avatar billede GerdaBrondum Novice
13. maj 2013 - 12:11 #4
Jeg vil gerne give point til Ole Madsen. Men der er ingen accepter svar
Avatar billede GerdaBrondum Novice
13. maj 2013 - 12:12 #5
Vil gerne give point til dig Ole Madsen, men der er ingen accepter svar! Hvad gør jeg?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
13. maj 2013 - 12:21 #6
Jeg lægger svar - så kan du acceptere/lukke :-)