Avatar billede heidisonn Nybegynder
14. marts 2013 - 11:55 Der er 4 kommentarer

Kan ikke få Airplay til at virke..

Hej.

Jeg kan ikke få airplay til at virke på min mac. Appelsupprt siger, at det er min router der ikke er indstillet rigtigt. Hvis min router var indstillet korrekt ville airplay automatisk komme til syne på min Mac, på min ipad og min iphone.

Jeg har kontaktet TDC og de har låst de porte op der skal til siger de.

Min router hedder Netgear N300 Wireless Gigabit Router WNR3500L

Jeg har appeltv og det fungerer fint, men min Mac osv kan ikke finde det. ØV

Håber jeg kan få lidt hjælp herinde...
Avatar billede Blandy Praktikant
14. marts 2013 - 12:30 #1
er airplay slået til på din apple tv? Mener jeg ikke det er som standard. Jeg måtte slå mit airplay til min aplle tv3 i hvertfald.
Avatar billede heidisonn Nybegynder
14. marts 2013 - 12:37 #2
Hejsa. ja det er slået til der. .smil..
Avatar billede Blandy Praktikant
14. marts 2013 - 13:26 #3
oki. har du andre airplay kompatible enheder, som ipad og iphone der evt kan se det? og skal selvfølgelig være på samme netværk.

Har selv TDC og der virkede det uden at skulle pille i routeropsætningen.

kan være din firewall på din mac der måske giver problemer, og ikke din router.
Avatar billede heidisonn Nybegynder
14. marts 2013 - 14:53 #4
hejsa.. Har både iphone og ipad og der virker det heller ikke .-)