Avatar billede ngr Praktikant
14. marts 2013 - 23:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Åbner ikke browser

Der går efterhånden ikke en dag, uden at Outlook 2010 (Windows 7) kommer med et nyt problem. Dagens problem er, at når jeg får en mail med et link i og klikker på linket, så går der over et minut, indne FireFox åbner.
Er det mom bare endnu en fejl i Outlook, som man må lære at leve med, eller der der nogen, der har en løsning?
Avatar billede Jensen DK Novice
15. marts 2013 - 06:16 #1
Du kan prøve at lave en oprydning med CCleaner.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. marts 2013 - 08:10 #2
Enig i #1.
Er din Firefox standard browser?
Har du lige afprøvet andre browsere på din pc få nylig?
Avatar billede ngr Praktikant
15. marts 2013 - 13:39 #3
#1: Er gjort.
#2: Ja, nej.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. marts 2013 - 13:45 #4
Prøv at gå i IE under funktioner-internet indstillinger- programmer og se om det er de rette programmer der er skrevet her.
Ser det forkert ud, så ret det.
Avatar billede ngr Praktikant
15. marts 2013 - 14:06 #5
Hvorfor skal jeg gå i IE, når jeg bruger FF?
Avatar billede 220661 Ekspert
15. marts 2013 - 17:05 #6
Som jeg husker det, så er det fordi det er her du bestemmer hvilket standard program der skal bruges til de forskellige ting.
Avatar billede ngr Praktikant
15. marts 2013 - 22:00 #7
Og hvad har det med sagen at gøre?
Avatar billede 220661 Ekspert
16. marts 2013 - 08:27 #8
Mail programmet bruger disse indstillinger selvom IE ikke er standard browser.
Hvis du går ind i indstillingerne for FF i applicatione, så burde du ikke kunne se nogle henvisninger her til hvad der gøres i en mail. Det gøres altid fra indstillingerne i IE
Det er derfor hvis man installerer/ afinstallerer browsere i et flæng, så kan der gå kludder i disse henvisninger.
Avatar billede ngr Praktikant
17. marts 2013 - 20:33 #9
silbidor: det ser ud som om det alligevel hjalp med ccleaner, så har du et svar til points
Avatar billede Jensen DK Novice
18. marts 2013 - 05:56 #10
Ok glæder mig.