Avatar billede izyr Juniormester
15. marts 2013 - 08:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Videoprogrammer på tablet

Hejsa

Jeg arbejder på en skole hvor de har indkøbt en win8 tablet på prøve. Nu har jeg en gruppe børn som gerne vil optage lidt video, og tænkte at her måtte tabletten kunne bruges, da den jo selvfølgelig har indbygget kamera både foran og bagved... Men hvilken software(gerne gratis) kan man bruge? Jeg synes ikke der er en dyt at finde i app-store... generelt set heller.
Nogle af jer der har erfaringer med det?
Vi vil gerne optage nogle "slagsmål" i stil med gamle kungfu-film og så lægge lyde på når man "slår" de andre. Der må da være en optage funktion i windows 8?

Er grunden til de få apps at den kun viser dem med dansk sprog? Og kan man ændre det? Det kan da ikke passe at hele verden kun har så ringe et udvalg kombineret?
15. marts 2013 - 11:26 #1
...en win8 tablet ...
... Præcis fabrikat, model, type ?
Avatar billede izyr Juniormester
15. marts 2013 - 14:18 #2
det er en HP elite-tab mener jeg den hedder... men det er vel ligegyldigt med fabrikatet når det er windows 8 der ligger på den?
16. marts 2013 - 08:47 #3
Hvis det en Microsoft Windows8 (altså PC styresystem!!!), så er det jo 'let' nok  ;-)

---

www.youtube.com/watch?v=9f6vO1UPfpU
Avatar billede izyr Juniormester
12. august 2013 - 19:45 #4
lukkes