Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2013 - 22:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kamera på iphone 4s virker ikke?

Hej

Jeg ved ikke om det er en af de IOS 6 fejl der er, men min iphone's kamera bliver overhovedet ikke tændt. Altså når jeg trykker på kamera, så er det bare gråt, og kameraet kommer ikke frem..
Ved nogen af jer, hvad det er? Det er sket efter at have opdateret til Ios 6.1.2

Mange hilsner

Mig
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2013 - 22:21 #1
jeg har lige åbnet kameraet igen og nu blev den sort og ik grå..altså skærmen..
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2013 - 15:47 #2
Ingen løsning..Hmm..
Lukker
Avatar billede MVK0910 Nybegynder
28. april 2014 - 18:22 #3
Håber du fik problemet løst et andet sted.

Ellers kan dette værktøj til fejlfinding af iPhone, jeg har lavet, måske hjælpe: http://workon.dk/ps3-iphone-gratis-fejlfinding/