Avatar billede Anveni Juniormester
17. marts 2013 - 10:08 Der er 2 kommentarer

store problemer med min LG

hej.

Jeg har en lg optimus p500. For lidt tid siden var jeg så uheldig at komme til at spilde en smule vand ud over den. Der gik nogen timer før jeg opdagede det. Batteriet tog skade og det har jeg nu skiftet så næsten alt er godt igen der er bare en ting. Min telefon kan ikke gå tilbage. Når jeg trykker på tilbage tasten slå den bare helt tilbage til forsiden , og slår lydløs til. Det er et stort problem f.eks. når når jeg skal læse mails på den, da jeg kun kan læse en mail, og ikke komme tilbage til inboxen!

Håber på Hjæp.

Hilsen Jørgen
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2013 - 01:55 #1
Prøv lige at check om tilbage tasten er blevet konfigureret til at gøre dette, og lav det så om.  et eller andet sted derinde.. :)

Ellers slet/nulstil telefonen med opdaterings tingesten
Avatar billede Anveni Juniormester
20. marts 2013 - 12:24 #2
Hvordan skal jeg checke om den er blvet konfigureret?? og hvordan kan jeg nulstille den?