Avatar billede robotten Praktikant
07. april 2013 - 21:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Migrering af digital signatur til flere brugere via Adobe Acrobat?

Hej

Jeg har brugt en masse tid på at søge information omkring det, at flere brugere skal kunne få adgang til den samme signatur i Adobe Acrobat. Men jeg fandt ikke ret meget.

Mit mål er, at fx 20 brugere kan hente samme digitale signatur, i stedet for at skulle have den installeret lokalt for alle 20.

Kan jeg lave det via en server (helst), eller 3. parts udbyder fx?

Er noob på dette her område, men her er E jo så rigtig god :)
Avatar billede robotten Praktikant
11. april 2013 - 12:36 #1
Har fundet dette, der pt. bliver det nærmeste jeg kan komme:
http://www.liga.com/producenter/smartsignatur/smartsignatur-idm.html
Avatar billede uschack Nybegynder
16. april 2013 - 08:36 #2
Prøv evt. at kontakte firmaet Logiva, som er skrappe til digital signatur og installationsfri løsninger.

Mvh
Avatar billede robotten Praktikant
22. april 2013 - 08:01 #3
Tak for tippet :)
Avatar billede bjarkealling Nybegynder
30. maj 2013 - 15:38 #4
Hej Robotten,

Vi har en løsning som kan håndtere dit behov. Vores SmartSignatur IDM kan gøre nøjagtigt det du efterspørger. Løsningen har været anvendt i adskillige danske kommuner i mange år.

Du er velkommen til at kontakte mig på 40 13 91 05, så skal jeg forklare nærmere.

Bjarke Alling
Liga Nordic ApS