Avatar billede cardude Praktikant
09. april 2013 - 22:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

anbefalede indstillinger til CS6 ftp indstillinger til hentning af filer vis ftp hos gigahost

hvad skal jeg sætte dreamweaver cs6 op til for at få filhentning til at køre optimalt med gigahost jeg har fået den til at hente den kan forbinde og jeg kan se filerne på serveren og forsøgt mig både med connection using: ftp, ftp using ssl/tls den ene og den anden, og kun fået ftp og ftp ssl/tls explicit til at virke, har udover det forsøgt med både pasiv og ipv6 og ftp performance optimication
har brugt port 21

jeg sidder på en 50/10 fiber forbindelse og en rigeligt hurtig computer der er 1 gbit forbindelse til routeren men stadig tager et site med ca 800 megabyte timevis at hente, altså virkeligt lang tid og det ender somregel med en connection timeout, inden at den har nået 300 filer ud af de 9700.

hvad er problemet

her et billede af vinduet for setup af cs6 ftp server.
http://www.thoerup.dk/CS6.png
Avatar billede cardude Praktikant
15. juni 2013 - 23:00 #1
fik svar fra gigahost om at forsøge med passiv men det hjalp ikke, installerede en gammel cs5 og så kørte det hele. gigahost kan åbentbart ikke li cs6 fra min computer.
Avatar billede cardude Praktikant
15. juni 2013 - 23:01 #2
brug cs5