Avatar billede MrBigL Praktikant
10. april 2013 - 09:52 Der er 6 kommentarer

Bærbar vil have middagslur omgående !

Hej , Min bærbare samsung I5, som er mindre end et år gammel har fået en mystisk opførsel. Når den tændes når den lige at boote og logge ind og så går den direkte i slumre. Efter 30-45 sekunder kan jeg så lige tjatte til power-knappen og så vågner den op igen.
Jeg har kigget i opgavestyring, for at se om nogen har lavet fis og lagt en fælde. Jeg har været gennem samtlige strømstyringsindstillinger, både under strømstyringen, men også under hver eneste hardware enhed. Jeg har ladet den løbe helt tør for strøm, haft batteriet ude og startet op direkte på strøm alene uden batteri. Kort sagt, jeg har arbejdet med IT i 10 år og bygget pc'ere fra bunden...men den her kan jeg ikke greje... nogen der har et forslag ?
Win 7 PRO, Intel I5 M460@ 2.53 8GB ram
Avatar billede Surferdude Nybegynder
10. april 2013 - 09:58 #1
Hej MrBigL

"spændende" problem du er løbet ind i der :-)

Gør den det samme hvis du starter op i fejlsikret tilstand?

Har du prøvet at fjerne batteri + strøm og trykke på tænd knappen.. Så man lige for fjernet alt ""rest-strøm" fra bundkort osv?

Ser frem til at høre mere om problemet :-)

//UC
Avatar billede NielsErikK Juniormester
10. april 2013 - 10:26 #2
Har du prøvet at gendanne til et system gendannelses punkt fra før problemet opstod ?
(du mister ikke dine data)
Avatar billede 220661 Ekspert
10. april 2013 - 18:26 #3
Prøv at deaktivere programmer der starter med Windows midlertidigt, for at se om det afhjælper problemet.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
17. april 2013 - 14:01 #4
Afmeldt overvågning af spørgsmålet grundet inaktivitet fra spørgers side.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. april 2013 - 16:03 #5
Det er da utroligt som man ikke gider følge med i sine egne tråde.
Problemet er åbenbart ikke så stort.
Avatar billede MrBigL Praktikant
25. maj 2013 - 03:10 #6
fælger skam med, men det er da lidt flade svar... gendanne computeren....  det er selvfølgelig prøvet langt inden man skriver herinde....
løsningen eller rettere problemet viste sig at være dockingstationen... ds den kom væk, forsvandt problemet...