Avatar billede experten Nybegynder
10. april 2013 - 13:32 Der er 1 løsning

Installer med flere install-muligheder

Hej!

Jeg forsøger at lave en .exe installer af et eksisterende program som har en installer der er lavet i Flash.

Jeg vil undgå flash installeren da den kommer i en .zip mappe som indeholder selve installeren som en .exe samt en mappe hvori dataen ligger.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at lave en installer som opfylder følgende:

- Man dowloader kun 1 .exe fil
- Egen tekst i starten af installationen
- Eget logo i installeren
- Mulighed for at installere A eller B (det drejer sig om IWB, ActiveBoard eller SmartBoard)
- En uninstaller

Jeg afventer spændt hjælp! :)
Avatar billede experten Nybegynder
12. april 2013 - 13:14 #1
Lukket